Forum www.4shnpm.fora.pl Strona Główna www.4shnpm.fora.pl
Forum 4 Szczepu Harcerskiego 'n.p.m.' im. Gen. Mariusza Zaruskiego
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Roverway
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.4shnpm.fora.pl Strona Główna -> Wyjazdy....
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 19:24, 12 Sty 2009    Temat postu: Roverway

No to zaczynamy! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 20:44, 12 Sty 2009    Temat postu:

Zacznę od przypomnienia najważniejszych informacji:

Co: Roverway (spotkanie przygotowane przez WOSM i WAGGGS w Europie dla młodych skautów i skautek w wieku od 16 do 22 lat.)

Gdzie: Islandia
Kiedy: wyjazd do Warszawy 14 lub 15 lipca, wylot do Islandii 17 lipca, powrót do Polski i do Lublina 31 lipca.
Kto: nasz 12-osobowy patrol oraz 15 innych patroli z różnych zakątków Polski
Koszt: całościowy na jedna osobę: ok.4 000 zł., dla nas do zapłaty lub pozyskania: 2 000zł.

Naszym celem nie jest tylko wyjazd do pięknego kraju i spotkanie ze skautami z całej Europy. Chcemy zrealizować cały projekt dzięki któremu:
-pokażemy nowy wymiar działania wędrowniczego: coś odważnego i atrakcyjnego, cos nowego i ciekawego w skali hufca, nową, lepszą jakość, pokażemy jak można działać i bawić się
-nawiążemy kontakt z mediamy i pokażemy całemu światu, jak lubelscy harcerze realizują marzenia
-umożliwimy innym pomoc w realizacji naszych marzeń
-staniemy się świetną reprezentacją lubelskiego środowiska harcerskiego na polu całego związku oraz społeczności lubelskiej
-pomożemy rozsławić Lubelszczyznę w Polsce i na świecie
-zyskamy wiele nowych umięjętności i doświadczeń, które pomoga nam oraz innym ludziom w dalszej dzialalności harcerskiej i nie tylko
-sprawdzimy siebie jako jednostki, jako wędrowników, jako grupę
-pozyskamy sponsorów, a dzięki nim fundusze i sprzęt niezbędne do wyjazdu, a może i inne przedsięwzięcia w przyszłości (ruszymy temat sponsorów w hufcu)
-stworzymy mocną, zgraną ekipę, silną reprezentację
-wypracujemy materiały, które moga nam i innym posłużyć w przyszłości
-i jeszcze dużo, dużo więcej...


Przez najbliższe ponad pół roku jesteśmy wyjątkową grupą, jesteśmy reprezentacją Lublina, Hufca, Związku... Nie możemy nie wykorzystać takiej okazji! Naszym zadaniem jest zrobić coś niesztandarowego, ponadprzeciętnego, coś inspirującego dla harcerzy i mlodzieży lubelskiej.
Pokażmy, że chociaż fartem, to jednak nieprzypadkowo jesteśmy jednym z 16 patroli biorących udział w projekcie. Zrealizujmy swoje marzenia, nie tylko to jedno o udziale w wyjeździe! Udowodnijmy, że jesteśmy Wędrownikami przez duże W!
Życzę Wam i sobie, aby w tym czasie wpólnego realizowania projektu, nie zabrakło nam odwagi w podejmowaniu wyzwań, poczucia wspólnej odpowiedzialności za to, czego razem się podjęliśmy, radości i satysfakcji z realizowanych dzialań. Ja mocna liczę na Was!

PS. A, i jeszcze jedno, żeby było jasne! To nie jest drużyna, a tym bardziej zastęp. Tu nie ma drużynowego czy zastępowego, nie ma jednej osoby, która powie dokładnie, co i jak jest do zrobienia, która skontroluje a w razie potrzeby sama załtawi. Nie ma kogoś, kto będzie za Tobą chodził i walczył za Ciebie o Twój wyjazd. Za nic nie robienie lub robienie minimum w lipcu nie pojedzie się do Islandii. To jest patrol złożony z 12 samodzielnych wędrowników i każdy musi się postarać, każdym musi wziąć odpowiedzialnośc za całość projektu.
Chociaż może niepotrzebnie męczę klawiaturę, bo wy nie jesteście przecież wędrownikami od wczoraj i pewnie doskonale sami to wiecie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 20:47, 12 Sty 2009    Temat postu:

A teraz będę dwa posty skopiowanego ze starego forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 21:53, 12 Sty 2009    Temat postu:

Post z 30 grudnia:

Na ostatnim naszym spotkaniu na biwaku rozmawialiśmy o zadaniach, które możemy lub musimy podjąć w trakcie realizacji projektu. A oto co wypracowaliśmy.

1)Program

Lato w mieście

zajęcia 3h dla 15 osobowej grupy dzieci lub młodzieży
temat: zawody sportowo-intelektualne podczas których możemy także zrobić jakieś warsztaty (lepienie garnków, robienie różnych rzeczy z makaronów Lubelli, robienie koralików, malowanie na szkle itp…) czy wykorzystać nowoczesną technikę( step mania, guitatr Hero) czy popularna gry (twister,jungle); zajęcia z fabułą, wstępem zakończeniem, nagrodami

inne propozycje: team-building, chusta klauza

2)Promocja

1. Strona WWW (najlepiej w dwóch językach  )
• Co to jest Roverway
• Po co to robimy
• Relacje z działań
• Kto w Patrolu
• Foto
• Sponsorzy
• Media Kontakty
• Program

2. Media: Radio Centru, Kurier Lubelski, TV Lublin
3. Otwarte zajęcia
4. Stworzyć harmonogram działań
5. Zachować jedną szatę graficzną w wypracowanych materialach
6. Jakiś charakterystyczny element, dzięki którego będziemy rozpoznawalni
7. Plakaty
8. Wybrać osobę do kontaktów

3) Finanse
Od kogo pieniążki:
Sponsorzy:
• Urząd Wojewódzki
• Urząd miasta
• Biur promocji miasta
• Firmy i instytucje
• Organizacje żydowskie (?)
• Sklepy turystyczne
• …
Działanie:
• Puszczenie filmów krótkometrażowych o Lublinie i Lubelszczyźnie na Carnival Day
• Organizacja dnia dziecka dla dzieci pracowników firm w zamian za sponsorowanie
• Warsztaty z robienia różnych rzeczy z makaronu Lubelli
• Organizacja spotkań integracyjnych, festynów
• Umieszczenie loga firmy na stronie WWW, ciuchach, plakatach itd.
• Noszenie/pokazywanie tego, co oni nam dadzą
• Przetłumaczenie na angielski strony WWW (jak jakąś prosta)
• Mowienie o sponsorach w mediach i podczas zajęć
• Fotografie, filmy
• Zaakcentować: stolica kultury, jedyny patrol z województwa, organizacja pożytku publicznego, reklama na skalę lokalną, krajową i międzynarodową
• ….

Patronat :
Prezydenta miasta Lublina
Wojewody


Praca zarobkowa

4) Umiejętności:
Język:
• DKF
• Zajęcia dyskusyjne
• Wlasny słowniczek
• Śpiewnik piosenek angielskich
• Zbiórki p angielsku
• Strona po angielsku
• Spotkanie z kimś
• Tłumaczenie stron sponsorow
Kondycja:
• Lodowisko
• Seria zbiorek spotowych z różnymi sportami
• Wędrówki
• Rajd
• Udział w hufcowych zawodach
• Załatwić wejściówki dla grupy np. na basen
• Zajęcia o zdrowym żywieniu
• Zdrowe żywienie na wyjazdach
• JOTT
• Dłuższa forma 9biwak)
• Indywidualne działanie
Wiedza:
• Skauting
• Techniki harcerskie
• Islandia
• Wiedza o Regionie
• Historia
W formie spotkań otwartych, zbiorek, zajęć na biwaku…

I to na razie tyle, ale oczywiście zachęcam do rozbudowania tematu.
Zgodnie z ustaleniami biwakowymi czekam na Wasze propozycje, którą dziedzina chcielibyście się w najbliższym czasie zająć, a może wiecie już co konkretnie chcecie zrobić? Niektóre rzeczy są też pilniejsze od pozostałych (np. strona WWW), dlatego szczególnie zachęcam do zaangażowania się w nie.

Nasze następne spotkanie odbędzie się 4 stycznia (niedziela), a spotykamy się o godz. 18.15 pod McDonaldem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 21:53, 12 Sty 2009    Temat postu:

USTALENIA ZE SPOTKANIA PATROLU 04 STYCZNIA 2009 R.:
Obecni: Małgorzata Kuzia, Katarzyna Wyrośla, Sylwia Niedźwiadek, Kasia Urban, Ola Florek, Kinga Jawiarczyk, Michał Hys, Krzysztof Skuła

1) Wstępy harmonogram działań projektu:

Styczeń:
1 tydzień: 5-11
 stworzenie pakietu graficznego patrolu (strona, papier firmowy, plakaty, koszulki, ulotki itp.)
 tworzenie pism do sponsorów i z prośba o patronat pwd. Małgorzta Kuzia
 zdobycia pisma od organizatorów o zakwalifikowaniu patrolu na Roverway w Islandii pwd. Małgorzta Kuzia
 zrobienie zdjęć patrolu
 wybór nazwy projektu

2 tydzień:12-18
 zebranie pieniędzy na pierwszą wpłatę od uczestników patroli pwd. Małgorzta Kuzia
 tworzenie strony internetowej patrolu Krzysztof Skuła
 tworzenie pism c.d. pwd. Małgorzta Kuzia
 wizyty u potencjalnych sponsorów i patronów pwd. Małgorzta Kuzia

3, 4 tydzień:
19 stycznia – wpłata pierwszej raty pwd. Małgorzta Kuzia
 pisma, wizyty c.d. pwd. Małgorzta Kuzia
 stworzenie planu promocji w mediach
 stworzenie wstępnego konspektu zbiórki w Warszawie
 przetłumaczenie strony patrolu na język angielski sam. Katarzyna Wyroślak
 stworzenie wniosków o dofinansowanie do zakładów pracy pwd. Małgorzta Kuzia
 stworzenie dokładnego harmonogramu projektu pwd. Małgorzta Kuzia

luty:
 stworzenie śpiewnika piosenek angielskich
 Wizyta szefa patrolu na spotkaniu szefów patroli na Głodówce (tu min. Warsztaty finansowe i materiały pomocnicze) 13-15 luty pwd. Małgorzta Kuzia
 Ewentualne poprawienie pism pwd. Małgorzta Kuzia
 Spotkania ze sponsorami c.d. pwd. Małgorzta Kuzia

Marzec:
 Zbiórka po angielsku
 Opracowanie i przygotowywanie zajęć otwartych
 Stworzenie koszulek z umieszczonymi logo sponsorów Krzysztof Skuła
20 marca- termin drugiej wpłaty pwd. Małgorzta Kuzia
 Plakaty informacyjne o zbiórkach otwartych (naszym działaniu)
 Zbiórki tematyczne tylko dla nas

Kwiecień
 Stworzenie szczegółowego konspektu zajęć w Warszawie
 Zaplanowanie potencjalnych imprez dla firm- sponsorów (majówki, imprezy integracyjne, dzień dziecka)
 Organizacja spotkania/spotkań otwartych

Maj
 Dłuższa forma – biwak/rajd – połączone z JOTTem, na której również zajęcia z technik harcerskich, coś z językiem angielskim, może inne zajęcia tematyczne
 Organizacja spotkań otwartych c.d.
 Przygotowywanie/organizacja imprez da sponsorów
 Zorganizowanie transportu do/z Warszawy (na spotkanie patroli i na główny wyjazd)
Czerwiec:
 Dzień Dziecka
11 czerwca – spotkanie patroli w Warszawie
 organizacja imprez da sponsorów c.d.
 przygotowywanie do wyjazdu: stworzenie własnych koszulek, skompletowanie i sprawdzenie sprzętu, przygotowanie materiałów do zbiórek i zajęć
 załatwienie formalności związanych z organizacja wyjazdu jako HAL-u pwd. Małgorzta Kuzia
 Zbiórki sportowe

Lipiec:
 Organizacja zajęć w Warszawie
 Wyjazd na Islandię
 Proponowanie Lubelszczyzny, lubelskiego harcerstwa i sponsorów na skalę krajową i międzynarodową

Wrzesień:
 Podsumowani projektu
 Złożenie filmu z realizacji projektu
 Wizyty i podziękowania u sponsorów i patronów pwd. Małgorzta Kuzia
 Skompletowanie dokumentacji mogącej posłużyć innym w przyszłości realizujących podobny projekt pwd. Małgorzta Kuzia

Przez cały czas trwania projektu kręcimy film o naszych działaniach.
Raz w miesiącu staramy się spotkać na zbiórce sportowej patrolu (różne sporty np. w styczniu: łyżwy), zagęszczenie zbiórek bliżej lata
Przez cały czas realizacji projektu systematycznie aktualizowana jest strona internetowa patrolu.

2) Grupy zadaniowe

Każdy członek patrolu zostanie włączony do jednej z grup zajmujących się konkretną dziedziną projektu. Oznacza to, że będzie on uczestniczył w organizacji działań głównie z tego obszaru. Grupy będą miały osoby odpowiedzialne za nie, ale również podzielą między siebie odpowiedzialność za konkretne działania w danym obszarze.
Na razie do grup zgłosiły się:
Finanse: Małgorzata Kuzia
Promocja: Kasia Urban
Program wewnątrz (skierowany do nas: zajęcia tematyczne, zbiórki sportowe, biwak, zajęcia otwarte): Sylwia Niedźwiadek, Ola Florek
Program na zewnątrz (imprezy dla sponsorów, zajęcia w Warszawie): Kinga Jawiarczyk, Kasia Wyrośla

3) Nazwa projektu:

Zostaje ogłoszony konkurs na nazwę naszego projektu. Nazwa taka pojawiłaby się na stronie internetowej, w pismach dla sponsorów, w mediach, ale przede wszystkim powinna mieć znaczenie dla nas. Coś, co oddałoby ducha naszego patrolu i projektu, nadało charakter całej akcji i pozytywnie kojarzyłoby nam się z projektem.
Nazwa powinna być:
 Krótka
 Charakterystyczna
 Wpadająca w ucho
 Medialna
 Treściwa
 Harcerska
 Może szczepowa
 Ciekawa
 Łatwa do zapamiętania
 Jeżeli z kilku słów: niech tworzy fajny skrót lub inne słowo
 Cos o nas, Islandii, zasięgu projektu.
Dla zwycięzcy przywidziana nagroda-niespodzianka 

4) Kontakty

Szukam kontaktów do potencjalnych sponsorów. Może znacie kogoś, kto pracuje w takich firmach jak:
 Emperia Holding S.A.
 Tabal Sp.J.
 Faelbud S.A.
 Spółdzielnia Pszczelarska APIS
 Herbapol Lublin S.A.
 Sipma S.A.
 Pol-Skone Sp.z.o.o.
 Zakłady Chemiczne Permedia S.A.
Jeżeli tak, dajcie mi znać.

5) Kolejne spotkanie

Warto spotkać się w najbliższy weekend. Na spotkaniu zrobimy zdjęcia całemu patrolowi (jeżeli będzie 100% frekwencja), które umieścimy min. na stronie internetowej czy w pismach do sponsorów. Jako, że zbliża się termin pierwszej wpłaty na wyjazd w kwocie 1 tys. zł od każdego uczestnika kontyngentu, poruszymy również kwestie obecnej sytuacji finansowej patrolu.
A może macie ochotę pójść na łyżwy?
Piszcie, kiedy macie czas, aby się spotkać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 23:44, 12 Sty 2009    Temat postu:

Dzień dzisiejszy był ostatecznym dniem zgłaszania przez patrole wybranych tras na RW. W naszym przypadku decyzja nie została podjęta przez wszystkich członków patrolu, ale wydaje mi się, że wybrane trasy powinny zadowolić wszystkich. Mnie się w każdym razie podobają. A oto one:
Pierwsza, podstawowa:
N03 - Hiking in the North.
Dwie rezerwowe to:
S08- Mt. Hekla, active volcano
W08 -Husafell

Teraz czekamy już tylko na decyzję organizatorów. Trzymajcie kciuki!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Pon 23:53, 12 Sty 2009    Temat postu:

Korzystając z tego, że mamy swoje forum, a czasami trudno jest nam się wszystkim spotkać, aby coś ustalić, chcialabym zachęcić do zaglądania i wypowiadania się tutaj.

Tutaj też w najblizszych dniach wrzucę parę nowych informacji i przemysleń. I w ogóle dopóki nie będziemy posiadali swojej strony internetowej, to tu będą umieszczane wszystkie informacje dotyczące naszego projektu.

Chciałabym sie rownież od Was dowiedzieć, jak idzie praca nad strona internetową i stworzeniem szaty graficznej dla naszego patrolu? Czy udalo Wam się wciągnąć kogoś do współpracy? Może macie pomysły co do treści lub wyglądu strony?

A może w Waszych glowach siedzą jakieś myśli, pomysły, pytania odnośnie całego naszego przedsięwzięcia. Piszcie!
Jeżeli chcemy stworzyć cos wspólnie, to warto o tym rozmawiać!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olka124




Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124ever, 47 LDW Widmo.

PostWysłany: Śro 22:50, 14 Sty 2009    Temat postu:

To ja poproszę całość ogarnąć w jeden ładny i przejrzysty dokument, np. do ściągnięcia w PDF bo trochę ciężko się to czyta na forum. A co do strony itepe - zapraszam chętnych do działu PROMOCJA I INFORMACJA, który samozwańczo powołuję Smile. Wiem, że bardzo KasiaU chce w to wejść, może ktoś jeszcze?

Co do strony, to po przyciśnięciu Juniora wiemy więcej niż mniej i teraz cisnę Kowalczyka o stronę na hufcowym serwerze, Kubika (Kubę Króla, gościa od strony Kontyngentu) o elementy graficzne i zapraszam wszystkich do tworzenia treści strony. Jak na razie to spróbuję jakoś ogarnąć kwestię co ma być na stronie i przedstawię swoją koncepcję, co do której mam nadzieję będzie odpowiednia dyskusja Smile. A na najbliższym spotkaniu biorę swojego Nikusia i cykamy fotki Smile. Tyle ode mnie, czekam na szeroki odzew.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Junior




Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 12:27, 19 Sty 2009    Temat postu:

Ja ju dano powiedzialem co potrzebuje Olu Razz No ale tak, teraz juz wiadomo nad czym trzeba pilnie popracowac =] czyli Kowalczyka cisnac Very Happy No czekam na zdjecia ansze by wymyslic nam jakis fajny baner Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gosiak




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124 LDSh "Feniks"

PostWysłany: Nie 18:11, 25 Sty 2009    Temat postu:

Krótki serwis informacyjny:

Dziś odbyła się zbiórka patrolu z sesją fotograficzną. Na zbiórkce pojawiło sie 6 osób. Na zdjęciach jest nas 5, bo 6 osobą był fotograf. Ola, prosimy o link do zdjęć Smile

Za tydzień w niedzielę o godz. 14.00 odbędzie się kolejna zbiórka patrolu. Ważne, a by na tej zbiórce pojawilo sie nas jak najwięcej. Smile
Zbiorka wstępnie w hufcu.

Zostaliśmy jako patrol zalogowani na islandzka stronę Roverwaya. Teraz każdy z nas ma miejsce na uzupełnienie informacji o sobie. Osoby, ktore nie znąją loginu i hasła, prosze o mailowy kontakt ze mną.
Prosze o uzupełnienie informacji w przeciągu tygodnia.


Jako przykłady działania innych patroli i natchnienie dla Nas, kilka linków:

PATROL: 109 Szczep "Wataha":

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Patrol: HGW "Szekle":
[link widoczny dla zalogowanych]

Co Wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasik




Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 41 LDH "Lothlorien", 124!

PostWysłany: Pon 17:14, 26 Sty 2009    Temat postu:

No to i ja ożyję, żeby się GosiaK nie martwiła, że nikt nie czyta;)

Po pierwsze - strasznie mi szkoda, że nie będzie mnie na focie naszego patrolu Sad Ale niestety grypa uziemiła mnie na minimum tydzień. Nie wiem jak postępy ze stroną, ale ja się zaproponowałam do prób tłumaczenia, więc gdyby jakieś teksty już powstały to podeślijcie na maila to się zabiorę, bo mam TYDZIEŃ wolnego;)

Po drugie - co do stron, to Szekle mają fajną, prostą i czytelną. Tylko doczytałam, że projekt i wykonanie zrobił im ktoś z zewnątrz.. A co do artykułu w necie lub gazecie - myślę, że możemy uderzyć do koziolka i do Kuriera (oni ostatnio napisali o kumplu ze szkoły, który zbiera monety więc... biorą wszystko;p).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olka124




Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124ever, 47 LDW Widmo.

PostWysłany: Wto 1:38, 27 Sty 2009    Temat postu:

Można wszędzie uderzyć. Dostęp do mediów tak naprawdę mamy nieograniczony. Tylko.. hamujemy się sami. O czym mamy pisać? O planach? Jak na razie naszym wyzwaniem nie jest projekt czy wyjazd, ale spotkanie się w większym gronie i ruszenie z całością. Powiedzenie w prasie czy radiu o planach to deklaracja ich realizacji. A jak na razie nasza deklaracja ogranicza się do wpłat.

Co do zdjęć, to mam nadzieję, że jeszcze uda mi się więcej zdjęć zrobić. Bo to, co mamy, jest bardzo fajne, ale pokazuje tylko połowę (!) patrolu. Strona ruszy jak tylko dostaniemy miejsce na serwerze, pod koniec stycznia mamy na to liczyć. Jesteśmy z Juniorem i Kowalczykiem w stałym kontakcie.

Aby się chwalić (promować), trzeba czym. Na razie mamy tylko farta. Czas na działanie, bo na tym farcie daleko nie zajedziemy..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olka124




Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124ever, 47 LDW Widmo.

PostWysłany: Wto 14:08, 27 Sty 2009    Temat postu:

A to malutka część naszej sesji:

http://www.youtube.com/watch?v=uHZ_q98mw2Y
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kinga4




Dołączył: 09 Sty 2009
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 4 LDW

PostWysłany: Sob 17:08, 31 Sty 2009    Temat postu:

Jutro spotkanie o 14.oo w hufcu??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olka124




Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 124ever, 47 LDW Widmo.

PostWysłany: Nie 0:12, 01 Lut 2009    Temat postu:

Tak, mam nadzieję że się pokażemy w jak największym składzie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.4shnpm.fora.pl Strona Główna -> Wyjazdy.... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin